loading...
risograph
کپی ایران بازدید : 72 سه شنبه 08 مرداد 1398 نظرات (0)

مشخصات فنی ریسوگراف rp3100

ریسوگراف rp3100 یک دستگاه چاپ تک کاربرده است که می تواند با سرعت بالا و دقت مناسب انواع کاغذها را برای سربرگ، کارت ویزیت، تراکت و غیره چاپ کند. ساخت این دستگاه از سال 2003 آغاز شده و تولید آن در کشورهای چین و ژاپن انجام می شود. ابعاد این دستگاه نسبتا بزرگ بوده و به صورت ایستاده مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه چاپ حدود 100 کیلوگرم نیز وزن دارد.

کیفیت چاپ 600DPI

همانطور که در بالا نیز اشاره شد کیفیت چاپ در دستگاه های ریسو از جمله ریسوگراف rp3100 به فاکتورهای مختلفی از جمله جنس مواد مصرفی بستگی دارد. اما در حالت کلی کیفیت چاپ این دستگاه 600 DPI بوده و می تواند نیاز و خواسته شما از یک چاپ مناسب روی برگه های کاغذ، تراکت و یا سربرگ ها را فراهم کند. از آنجا که در مدل های مختلف ریسو از مرکب برای چاپ استفاده می شود، چاپ روی یک سطح کاغذ ممکن است باعث ایجاد سایه روی پشت صفحه شود. بنابراین در صورتی که کاغذ مورد استفاده برای چاپ چندان ضخیم نیست بهتر است از چاپ دو طرفه روی آن به وسیله ریسو خودداری کنید زیرا کیفیت چاپ را تا حد زیادی پایین می آورد.

امکان چاپ با دو رنگ و بیشتر

همانطور که در بالا نیز اشاره شد در دستگاه های ریسو از جمله ریسوگراف rp3100 تصاویر با استفاده از سه رنگ سورمه ای، قرمز و مشکی چاپ شده و امکان ترکیب این رنگ ها با یکدیگر در چاپ موجود نمی باشد. بسیاری از دستگاه های ریسوگراف تنها می توانند از یکی از این رنگ ها برای چاپ استفاده کرده و مدل های پیشرفته تر مانند این دستگاه چاپ با استفاده از سیلندرهای اضافه امکان چاپ به وسیله دو و یا سه رنگ را به شما می دهند. همانطور که گفتیم این رنگ ها قابلیت ترکیب با یکدیگر را ندارند، پس چطور می توان از آن ها برای چاپ استفاده کرد. در این حالت می توان هر سیلندر را به صورت جداگانه در دستگاه قرار داده تا مسترگیری و چاپ به وسیله آن انجام شود. سپس می توان سیلندر را تعویض کرده و روی همان کاغذ با رنگ دیگری تصاویر را به چاپ رساند. به این شیوه رنگ ها با یکدیگر ترکیب نشده اما در چاپ می توان از هر سه رنگ استفاده کرد.

اتصال به وسیله پورت USB.2

علاوه بر کپی برگه های مختلف ریسوگراف rp3100 می تواند از فایل های مختلفی که روی فلش مموری، تبلت و یا سیستم های کامپیوتری است نیز پرینت گرفته و سپس از برگه پرینت شده در تعداد بالا کپی بگیرد. قابلیت اتصال به کامپیوتر و دیگر دستگاه های دیجیتال جانبی کاربری دستگاه را بسیار بالا برده و به شما به انجام سریع تر کارها کمک می کند.

کپی ایران بازدید : 53 سه شنبه 08 مرداد 1398 نظرات (0)

بررسی فنی دستگاه ریسوگراف rp3790

ریسوگراف rp3790 یکی دیگر از خانواده ریسوگراف مدل rp است که توانسته است با داشتن ویژگی های کاربردی بسیار از فروش بسیار مناسبی در بازار بهره مند شود. این دستگاه چاپ ساخت کشورهای چین و مالزی بوده و ساخت آن از سال 2007 آغاز شده است. این دستگاه چاپ نیز مانند دیگر ریسوگراف های موجود در بازار ابعادی نسبتا بزرگ داشته و به صورت ایستاده مورد استفاده قرار می گیرد. در این بخش به شکل تخصصی تر با ویژگی های این دستگاه چاپ آشنا می شویم.

موارد استفاده متنوع

یکی از ویژگی های مثبت ریسوگراف rp3790 مانند تمامی ریسوهای دیگر قابلیت استفاده از دستگاه برای چاپ موارد مختلف مانند تراکت ها، کارت های ویزیت، سربرگ ها، برگه های کاغذ و غیره می باشد. این دستگاه بر خلاف دستگاه های فتوکپی کاربردهای گسترده ای داشته و می تواند در دفاتر فنی و یا مراکز چاپ و نشر برای کپی گرفتن از مدارک مختلف مورد استفاده قرار بگیرد.

قابلیت ذخیره خودکار ADF

تصور کنید می خواهید از یک فایل مشخص روی سیستم تان 1000 برگه را کپی بگیرید. در  صورتی که دستگاه چاپ قابلیت ذخیره خودکار نداشته باشد، شما مجبور هستید برای تمام هزار برگه کپی از فایل و یا نسخه اصلی استفاده کنید. این مساله سرعت کار را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد. اما قابلیت ذخیره خودکار ADF در ریسوگراف rp3790 و دیگر دستگاه های چاپ باعث می شود نسخه اصلی در دستکاه ذخیره شده و چاپ و کپی به صورت خودکار انجام شود. این قابلیت در دستگاه های مختلف برای تعداد برگه های مختلفی انجام می شود. برای مثال یک دستگاه می تواند نسخه اصلی را برای کپی گرفتن تا 60 برگه ذخیره کرده و دستگاه دیگر این قابلیت را تا 40 برگه دارد.

کاهش هزینه های چاپ در تیراژهای بالا

همانطور که می دانید در دستگاه های فتوکپی هزینه چاپ با تعداد برگه ها ارتباط مستقیم دارد. یعنی هرچه تعداد برگه های کپی شده بیشتر باشد، هزینه کپی نیز بیشتر می شود. اما در مدل های مختلف دستگاه های ریسو از جمله ریسوگراف rp3790 این قضیه متفاوت است. با توجه به مکانیسم چاپ مکانیکی و متفاوت ریسو هزینه کپی به خصوص در تیراژ های بالا نسبت به دستگاه های فتوکپی بسیار کاهش پیدا می کند.

کپی ایران بازدید : 65 سه شنبه 08 مرداد 1398 نظرات (0)

کاربری راحت تر از هر زمان دیگری

کاربری ریسوگراف RZ570 از هر زمان و هر ریسوگراف دیگری ساده تر شده است. صفحه کنترل پنل و فرمان دهی به دستگاه به دو قسمت مجزا تفکیک شده است. یکی قسمتی شامل دکمه های فیزیکی و دیگری بخش صفحه نمایش لمسی دستگاه.

در صورت استفاده از تنظیمات دستگاه به صورت پیش فرض، شما هیچ نیازی به استفاده از صفحه نمایش لمسی نخواهید داشت. همه فرآیند های دستگاه به کمک دکمه هایی که برای این کار ها اختصاص یافته اند، راه اندازی یا متوقف خواهند شد. همچنین فرآیند ها برنامه ریزی شده و مطابق میل شما انجام خواهند شد. استفاده از دکمه های اختصاصی فیزیکی، کار با دستگاه را برای حتی کم تجربه ترین اپراتور ها نیز کاملا ساده می کند.

علاوه بر این شما می توانید پروژه های چاپ، پرینت و کپی خود را شخصی سازی کنید و تنظیمات مورد نیاز خود را اعمال کنید. صفحه نمایش لمسی شما با یک اشاره بسیاری از فرآیند های خاص و مورد نیاز شما را برنامه ریزی کرده و عملی می کند. از بین دنیایی از قابلیت ها متنوع و طبقه بندی شده در بین منوهای مرتب و ساده، یکی را انتخاب کنید و بازدهی پروژه های خود را کاملا شخصی سازی شده بهینه کنید.

همچنین شما می توانید تا 4 عملکردی را که بیشتر از همه استفاده می کنید روی صفحه اصلی صفحه نمایش لمسی ریسوگراف بارگذاری کنید. تعداد این عملکردها و برنامه هایی که مکرر استفاده می کنید می تواند در یک منو جانبی به 9 نیز برسد. مورد استفاده ترین پروژه ها را فقط با یک اشاره از روی صفحه نمایش لمسی دستگاه تکرار کنید.

به کیفیت حرفه ای ها با ریسوگراف RZ570

کیفیت کم نظیر پرینت در ریسوگراف RZ570 را با سایر دستگاه ها مقایسه کنید. در این مدل خط ها ملایم تر، تصاویر واضح تر و گرادیان ها و کنتراست های نور، طبیعی تر چاپ می شوند. همه این ها به یمن سیستم های مختلف پردازش تصویری است که روی این هسته اصلی اسکن و تهیه تصویر این ریسوگراف برنامه نویسی شده اند.

علاوه بر این سنسور اسکن دستگاه از رزولوشن 600 dpi بهره می برد که رزولوشن کاملا راضی کننده ای برای این کلاس کاری می باشد. همچنین بخش پرینتر دستگاه نیز برای پرینت تصاویر و کپی اسناد، درست مثل سنسور اسکن، از رزولوشن 600 dpi استفاده می کند که این مورد نیز در این کلاس پیشگام و رضایت بخش می باشد.

کپی ایران بازدید : 52 سه شنبه 08 مرداد 1398 نظرات (0)

همه چیز با یک اشاره شما

صفحه کنترل پنل و فرمان دهی دستگاه متشکل از دکمه های متنوعی است. این تنوع به شما اجازه صدور فرمان های مختلف و اجرای فرآیندهای گوناگونی را در دستگاه می دهد. با صرفا یک بار فشردن برخی از این دکمه ها، فرآیندهای اصلی و بنیادی دستگاه راه اندازی یا متوقف خواهند شد. این کلید های ONE Touch راحتی و سرعت راه اندازی فوق العاده ای را برای شما به ارمغان می آورند.

همچنین بر روی صفحه کنترل ریسوگراف RZ390 پیکان ها و کلید های جهت یابی چندگانه ای تعبیه شده است که به شما اجازه مسیریابی سریع را می دهد. به کمک این کلید های Navigation Arrows، شما هرگز در بین منو ها و آپشن های مختلف الکترونیکی دستگاه گم نخواهید شد.

همچنین دسته ای از کلید ها به منظور دقیق ترین تنظیمات فیزیکی چاپ برنامه نویسی شده اند. به کمک کلید های جابجایی افقی یا Horizontal Adjustment امکان جابجایی افقی سند قبل شروع فرآیند اسکن فراهم شده است. شما می توانید سند خود را ابتدا تا 1.2 سانتی متر در راستای افقی جابجا کنید تا در محل دقیق خود قرار بگیرد و سپس اسکن را آغاز کنید. به این ترتیب دقت مضاعفی را برای تنظیم جایگاه سند اصلی به کار خواهید برد.

تضمین بهترین کیفیت با RISO i Quality

ریسوگراف RZ390 نیز همچون برخی مدل های مشابه ریسوگراف، به قابلیت RISO i Quality مجهز شده است. این فناوری به نوعی تضمینی برای کیفیت تکثیرات و استفاده هایی است که شما به عنوان یک اپراتور در کار با این دستگاه تجربه می کنید.

از جمله مواردی که دارای نشان i Quality بودن یک دستگاه برای شما ضمانت می کند تضمین بهینه ترین خروجی و کیفیت پرینت است. جلوگیری از بروز پیغام های خطای غیرضروری برای اپراتور دستگاه نیز مورد دیگری است. این مورد نشان از سازگاری دستگاه و امکان استفاده راحت و بدون درد سر حتی برای اپراتور های کم تجربه دارد.

ریسوگراف RZ390 توسط نشان RISO I Quality ضمانت می شود که دورریز کاغذ و خطاهای عملکردی را نیز به حداقل برساند. هشدار کم شدن مواد مصرفی و احتمال نیمه کاره ماندن فرآیند پرینت شما و همچنین جلوگیری از گیر کردن کاغذ یا جابجایی صفحات از اقدامات این دستگاه به منظور کاهش حداکثری مشکلات این چنینی می باشد.

کپی ایران بازدید : 53 سه شنبه 08 مرداد 1398 نظرات (0)

استحکام و دوام، درخور کلاس کاری شما

معمولا در ریسوگراف هایی که برای کلاس کاری با بار کاری زیاد انتخاب می شوند، استحکام دستگاه فاکتوری بسیار حائز اهمیت است. این ریسوگراف ها باید ساخته شده از قطعات با دوام و محصول یک مهندسی اصولی باشند. ریسوگراف RZ230 نیز از این قاعده مستثنی نیست.

همه قطعات دستگاه از مواد با کیفیتی ساخته شده اند که ویژگی های فیزیکی دستگاه نیز نشان از کیفیت دارد. به کار گیری قطعات فیبر کربن با کیفیت یکی از عوامل دوام بالای این دستگاه است. ابعاد این دستگاه 645×660×775  میلی متر و وزن آن حدودا 95 کیلوگرم می باشد.

چرا از RZ230 راضی هستند؟ کم هزینه است!

در یک مقایسه کوتاه با سایر دستگاه های مورد استفاده و سایر ریسوگرف های معمول به سرعت می توان به کم هزینه بودن استفاده از ریسوگراف RZ230 پی برد. این دستگاه کاملا اقتصادی می باشد؛ چه در مصرف توان الکتریکی و چه در مواد مصرفی و کارتریج مورد استفاده.

قابلیت ذخیره انرژی (Energy Saving Mode) هزینه های الکتریکی دستگاه را بسیار کاهش می دهد. به کمک این قابلیت دستگاه پس از گذراندن مدت زمان معینی که بدون استفاده باقی می ماند، خاموش شده یا به حالت خواب (Sleep Mode) می رود. شما می توانید با انتخاب این حالت برای دستگاه تعیین کنید که پس از گذشتن چه زمانی، خاموش شود (یا به Sleep Mode برود).

چه چیزی برای یک کسب و کار تکثیرات بزرگ مهم تر از هزینه مواد مصرفی است؟ یکی از نکات بارز این دستگاه ریسوگراف، ارزان بودن مواد اولیه فرآیندهای چاپ و پرینت دستگاه می باشد. به همین علت ریسوگراف RZ230 یکی از محبوب ترین ماشین های اداری در بین شرکت ها یا چاپخانه هایی است که سطح کاری بالایی دارند، می باشد.

آن گونه که می خواهید؛ مثل حرفه ای ها اسکن کنید

برخی دکمه هایی که بر روی کنترل پنل دستگاه قرار دارند به شما اجازه می دهند تا اسکن خود را کاملا شخصی سازی کنید. شما می توانید اندازه و نسبت اسکن های تهیه شده تغییر دهید. به این نحو به راحتی می توانید قاب مناسبی برای اسکن یک عکس پرسنلی و قاب دیگری را برای اسکن یک کتاب انتخاب کنید. با انتخاب یک قاب مناسب، اسکن شما بدون حاشیه یا پرتی اطراف سند خواهد بود.

همچنین به کمک بخش دیگری از کنترل دستگاه می توانید شدت اسکن و سطح تصویر بردار را نیز تغییر دهید. با استفاده از این قابلیت شما اسکن هایی فاقد کنتراست های شدید یا سیاهی و رنگ پریدگی غیر مطلوب خواهید داشت.

کپی ایران بازدید : 69 پنجشنبه 23 خرداد 1398 نظرات (0)

ریسوگراف rp3700 یکی دیگر از ریسوگراف ها و ماشین های اداری مخصوص باری کاری زیاد است. سرعت و قدرت و کیفیتی که با استاندارد های سنگین ترین پروژه ها نیز هماهنگ است و در عین نسبت به سایر مدل ها قیمت مناسبتری نیز دارد. همه توانایی هایی که شما ممکن است به آنها نیاز داشته باشید در این ریسوگراف جمع شده اند.

پیکربندی دستگاه

دستگاه ریسوگراف rp3700 ابعادی متوسط و مشابه با همه ریسوگراف های دیگر دارد. ابعاد این دستگاه 690*665*13710 میلی متر (در حالت باز بودن کامل سینی 60 سانتی متری آن) می باشد و وزن آن نیز چیزی در حدود 121 کیلوگرم می باشد.

در قسمت جلویی دستگاه یک درب کوچک دیده می شود که با باز کردن آن می توان به محتوای ماشینی و مکانیزه دستگاه دسترسی داشت. سیلندر، کلاهک نگهدارنده جوهر، محفظه کارتریج پلاستیکی و سایر قسمت های قابل تعویض نیز در این قسمت قرار دارد. یکی از نکات مثبت دستگاه های ریسوگراف کاربری ساده است و شما می توانید به آسانی هر قسمت قابل تعویض دستگاه را بدون کمک تکنسین تعویض و شارژ کنید.

بالای درب دسترسی نیز کنترل پنل و صفحه فرمان دهی به دستگاه دیده می شود. ریسوگراف rp3700 در کنترل پنل خود از یک صفحه لمسی به انضمام تعدادی دکمه فیزیکی بهره می برد. رابط کاربری دستگاه نیز بسیار کاربر پسند شده است و به طور کلی با یک نگاه مختصر می  توان این موضوع را متوجه شد. ظاهر همه دکمه های فیزیکی گویا، منو ها مرتب و همه آموزش ها حین کار به سادگی بیان خواهند شد.

رابط کاربری و اتصال به کامپیوتر؛ کنترل ارتقا یافته

کنترل و فرمان دهی به دستگاه نه تنها از طریق رابط کاربری آن امکان پذیر است، بلکه به کمک یک کامپیوتر جداگانه نیز می توانید نهایت کنترل را بر اوضاع دستگاه داشته باشید. مشاهده وضعیت مواد مصرفی و اوضاع فرآیند های دستگاه و همه چیز تحت نظر شما خواهد بود.

همچنین شما می توانید با ایجاد یک کارتابل آنلاین و بر خط، همه گردش کارهای خود را نیز به دستگاه ارجاع دهید. این ویژگی بسیاری از مشکلات ادارات بزرگی که مرتبا با پرینت و امور تکثیرات سر و کار دارند را حل می کند.

ریسوگراف rp3700

کپی ایران بازدید : 65 پنجشنبه 23 خرداد 1398 نظرات (0)

ریسوگراف rz200 یکی از دستگاه‌های کپی می‌ باشد که با دارا بودن قابلیت‌ های خاص و سرعت عملکرد متفاوت از محبوبیت خاصی برخوردار است. ریسوگراف rz 200 با سطح چاپ A4 و اندازه کاغذ خور A3 جزء پرکاربردترین دستگاه‌های فتوکپی می‌باشد. به طوری که از این دستگاه در مدارس، ادارات، دانشگاه‌ها و دفاتر فنی و ... استفاده می‌ کنند.

با خرید این دستگاه کپی می‌‌توانید تمام نیازهای خود را بدون هیچگونه محدودیتی انجام دهید. این نوع دستگاه چاپ را می‌توانید همانند سایر دستگاه‌های چاپ به صورت آکبند و یا استوک خریداری کنید.

تفاوت بین دستگاه استوک و آکبند

اکثر شماها کلمه استوک را در مورد وسایل مختلفی از قبیل لباس‌های مارک خارجی یا وسایل برقی شنیده‌اید، اما خود کلمه استوک چه معنایی دارد؟ مزیت‌های دستگاه استوک چیست؟ بهتر است بدانید که دستگاه‌های چاپ به دو صورت آکبند و استوک در بازار موجود هستند.

دستگاه آکبند دستگاهی است که نو می‌باشد و در انواع برندهای مختلف با قیمت بالا در بازار وجود دارد. اما در مقابل دستگاه استوک دستگاهی است که کارکرده می‌باشد. بهتر است بدانید که در کشورهای اروپایی و آمریکایی با ورود مدل‌های جدید مدل‌های قدیمی را که کارکرده هستند به سایر کشورها ارسال می‌کنند.

لازم به ذکر است که دستگاه استوک به این معنا نیست که به به دلیل اینکه کارکرده است از وضعیت نامطلوبی برخوردار باشد. بلکه قصد کشورهای اروپایی و آمریکای جایگزین کردن مدل‌های جدید به جای مدل‌های قدیمی‌تر است. بنابراین دستگاه استوک دستگاه کارکرده اما سالمی می‌باشد که از کشورهای اروپایی و آمریکایی وارد کشور ما شده است.

از مزایای دستگاه استوک این است که از برندهای اصل و معتبری بوده و از کیفیت و استاندارد جهانی برخوردار می‌باشد. به جرات می‌توان گفت دستگاه استوک کیفیت بالایی دارد. یکی دیگر از مزایای خرید دستگاه استوک این است که در عین کیفیت بالا از قیمت بسیار مناسبی برخوردار می‌باشد.

از آنجاییکه دستگاه فتوکپی و دستگاه ریسوگراف جزء گران‌ترین دستگاه‌‌های اداری محسوب می‌شوند بنابراین برای خرید آنها مجبور خواهید بود چند صد میلیون هزینه صرف کنید. از طرفی دستگاه‌های استوک با کیفیت بالا نسبت به دستگاه‌های آکبند ارزان‌تر هستند. به طوری که دستگاه استوک نسبت به قیمت آکبند 40 تا 50 درصد کمتر می‌باشد. بنابراین کاربر با خرید دستگاه کپی استوک می‌تواند تا حد بسیار زیادی در هزینه‌های خود صرفه جویی کند.

یکی دیگر از مزایای دستگاه کپی استوک ضمانت نامه آن می‌باشد. بنابراین با خیالی آسوده می‌توانید دستگاه استوک را با قیمت مناسب خریداری کنید. می‌توان گفت خرید دستگاه کپی استوک بسیار مقرون به صرفه‌تر از دستگاه کپی آکبند است.

ریسوگراف rz200

کپی ایران بازدید : 109 پنجشنبه 23 خرداد 1398 نظرات (0)

ریسوگراف EZ 201 یکی از جدید‌ترین و به روزترین دستگاه‌های کپی می‌باشد. این دستگاه کپی با کاربری لیزری از دقت بالایی برخوردار است. این مدل دستگاه ریسوگراف سرعت بالایی دارد.

معرفی دستگاه ریسوگراف

بهتر است بدانید که در گذشته در مدارس و ادارات دولتی از دستگاهی به نام استنسیل برای چاپ استفاده می‌کردند. دستگاه استنسیل با بهره‌گیری از چاپ اسکرین با استفاده از قطعات داخلی مرکب را بر روی کاغذ چاپ می‌کند. این دستگاه‌ها به مرور زمان و با پیشرفت تکنولوژی دچار یکسری تغییرات شده‌اند.

سرانجام دستگاه‌های جدیدی به نام ریسوگراف وارد بازار شد. این دستگاه‌ها توسط کشور ژاپن و شرکت ریسو کاگاکو طراحی و تولید شده‌اند. دستگاه ریسوگراف ترکیبی از چند فناوری مختلف است. این دستگاه با دارا بودن قابلیت‌های خاصی از قبیل کیفیت بالا، سرعت بالا و قیمت ارزان در بین مشتریان از محبوبیت خاصی برخوردار می‌باشد. برای مثال دستگاه ریسوگراف EZ 201 سرعت بالایی دارد و قادر است در هر دقیقه 130 برگ را چاپ کند.

دستگاه‌های ریسوگراف چند منظوره‌ می‌باشند. بنابراین خرید این دستگاه‌ها به افرادی که از فضای کافی در محیط اداری خود برخوردار نیستند توصیه می‌شود. همچنین افرادی که توان مالی خرید چند دستگاه را ندارند می‌توانند دستگاه ریسوگراف را خریداری کنند. بنابراین خرید دستگاه ریسوگراف برای کاربر از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می‌ باشد.

بهتر است بدانید که به دلیل استفاده از تکنولوژی و فناوری خاص در دستگاه‌های ریسوگراف در صورت نیاز به تعمیر باید توسط فرد متخصص و ماهر انجام شود. بنابراین باید تعمیرکار با ساختار و ویژگی‌های دستگاه آشنایی کامل داشته باشد.

لازم به ذکر است که به همراه اغلب دستگاه‌های ریسوگراف فیلم‌ها و فایل‌های آموزشی توسط شرکت به خریدار داده می‌شود. کاربر با استفاده از این فایل‌ها می‌تواند لیست کاملی از خطاهای ممکن و راه‌های برطرف کردن آنها را مشاهده کند.

دستگاه‌های ریسوگراف در دو مدل رومیزی و ایستاده طراحی و تولید می‌شوند. مدل‌های ایستاده از نظر اندازه بزرگتر از مدل‌های رومیزی هستند. ظرفیت کاری دستگاه‌های ریسوگراف ایستاده بیشتر از دستگاه‌های رومیزی می‌باشد. بنابراین کاربر می‌تواند براساس نیاز خود مدل مورد نظر را انتخاب و نسبت به خرید آن اقدام کند.

ریسو گراف EZ 201

کپی ایران بازدید : 107 پنجشنبه 23 خرداد 1398 نظرات (0)

ریسوگراف ez 200 با دقت بسیار بالا و بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی روز دنیا یکی از جدیدترین دستگاه‌های کپی به شمار می‌آید. این دستگاه کپی جزء پول ساز‌ترین دستگاه‌های کپی است. به جرات می‌توان گفت این دستگاه کپی می‌تواند در آینده بازار را تحت سلطه خود دربیاورد.

 

مواد مصرفی در این مدل دستگاه ریسوگراف بسیار ارزان است. بنابراین این دستگاه کپی بسیار مقرون به صرفه می‌باشد. همچنین این دستگاه کپی برای شرکت‌ها و چاپخانه‌های معتبر که از سطح کاری بالایی برخوردار هستند بسیار کاربرد دارد. بهتر است بدانید که دستگاه ریسوگراف ez200 از آپشنهای اختیاری برخوردار است که قیمت دستگاه نسبت به کارکرد و آپشن‌های آن متفاوت خواهد بود.

 

دستگاه ریسوگراف چگونه دستگاهی است؟

بهتر است بدانید که دستگاه ریسوگراف یک دستگاه چاپ محسوب می‌شود. این دستگاه برای اولین بار در کشور ژاپن توسط شرکت ریسو کاگاکو ساخته شده است. دستگاه ریسوگراف ترکیبی از چند فناوری مختلف می‌باشد.

 

بهتر است بدانید که در گذشته در مدارس یا ادارات دولتی جهت چاپ اوراق از دستگاه استنسیل استفاده کردند. در دستگاه استنسیل از یک پرده یا توری نازک برای چاپ اسکرین استفاده می‌کنند. واژه استنسیل به معنای نوعی پرده است به همین دلیل از این واژه در این نوع دستگاه استفاده شده است. عملکرد این دستگاه بدین صورت است که با استفاده از استنسیل مرکب را بر روی کاغذ چاپ می‌کنند.

 

ویژگی‌ های دستگاه ریسوگراف

از ویژگی‌های مهم دستگاه ریسوگراف چاپ سریع و ارزان آن می‌باشد. در دستگاه ریسوگراف از سه رنگ اصلی قرمز، مشکی و سورمه‌ای استفاده می‌شود. به طوری که رنگ‌ها به صورت مجزا قابل استفاده هستند. بنابراین نمی‌توان رنگ‌ها را در دستگاه ریسوگراف ترکیب کرد.

 

یکی دیگر از ویژگی‌های خاص دستگاه ریسوگراف سرعت چاپ بالای آن می‌باشد. به طوری که دستگاه می‌تواند در هر دقیقه بیشتر از 130 برگه را چاپ کند. دستگاه ریسوگراف قادر است در مدت زمان کوتاه با هزینه مناسب بیشترین تعداد چاپ را داشته باشد. بهتر است بدانید که از لحاظ قیمت دستگاه ریسوگراف نسبت به چاپ افست بسیار مقرون به صرفه است. از معایب دستگاه ریسوگراف این است که کیفیت چاپ آن پایین‌تر از چاپ افست می‌باشد.

ریسو گراف ez 200

کپی ایران بازدید : 68 پنجشنبه 23 خرداد 1398 نظرات (0)

ریسوگراف RN2000 یک ریسوگراف مخصوص کارهای سنگین است. قدرت، سرعت و دوام این کلاس کاری کاملا در این مدل نیز به چشم می خورد. به علاوه که این ریسوگراف برای شما نیازهای متعدد دیگری را نیز پاسخگو خواهد بود و شما ارزش های افزوده ای را با خرید این مدل نسبت به مدل های دیگر و دستگاه های مشابه دریافت خواهید کرد.

امروزه کمتر پیش می آید که دفاتر چاپ و تکثیر یا دفاتر آموزشی یا چاپخانه ها، حداقل یک دستگاه ریسوگراف نداشته باشند. انجام دادن بهترین انتخاب در خرید یک ریسوگراف مناسب، آن هم بین این همه مدل گوناگون از ماشین های اداری، نیازمند کمی دقت و تحقیق است.

ریسوگراف RN2000 همواره یکی از انتخاب های محتمل برای این دست کسب و کار ها بوده است. در این مقاله به توضیحاتی پیرامون این ماشین اداری همه کاره و بررسی ویژگی های آن می پردازیم.

پیکر بندی

ریسوگراف RN2000 ابعاد 1295*645*1044 میلی متر و وزنی در حدود 95 کیلوگرم دارد. فیزیک و پیکره دستگاه کاملا مانند سایر ریسوگراف ها و مطابق با استندارد های ساخت ریسوگراف است. در قسمت جلویی دستگاه صفحه نمایش LCD، کنترل پنل و دکمه های روی آن و درب جلویی دستگاه به چشم می خورد. درون این درب نیز نگهدارنده کلاهک جوهر، سیلندر های کارتریج و سایر قسمت های مکانیکی قابل رویت و دسترسی است.

تعویض سیلندر ها (هر دو سیلندر؛ چرا که این ریسوگراف یک فضای اضافه برای سیلندر رنگ دوم نیز دارد) بسیار ساده می باشد. در تمام قسمت هایی که ممکن است روزی نیاز به تعویض داشته باشند، ریل قرار داده شده تا به سادگی جابجا شوند. بخش های داخلی دستگاه نیز اصلا کلاف سر در گمی نیستند و شما بدون نیاز به کمک تکنسین بسیاری از کارهای سرویس دستگاه را می توانید خودتان انجام دهید.

RN2000 دستگاهی مقرون به صرفه

وقتی شما به دنبال ویژگی هایی هستید که کسب و کار شما را پیش ببرند، بهتر است از اولین ها کمک بگیرید. سرعت، دقت و کیفیت در عین مقرون به صرفه  و مناسب بودن قیمت، ویژگی اساسی و مهمی است که RISO را به یک پیشگام در صنعت ماشین های اداری و عرصه چاپ و تکثیر بدل کرده است. قیمت این ریسوگراف نیز از بقیه ویژگی های آن مستثنی نیست و در مقابل خدماتی که دریافت می کنید کاملا مقرون به صرفه می باشد.

از این گذشته امکان خرید استوک ریسوگراف RN2000 نیز فراهم شده است. یعنی شما می توانید همه این امکانات را با همان سطح کارآمد بودن و راندمان بالا ولی با قیمتی به مراتب کمتر در این ریسوگراف داشته باشید.

چرا که هرساله در اروپا دستگاه های متعددی به علت عدم سرویس دهی کارخانه سازنده از بازار خارج می شوند تا به ناچار مردم آن کشور ها، در عین حال که دستگاه های با کیفیت آن ها کاملا سالم کار می کند، مجبور به خرید مدل جدیدتر شوند. این دستگاه ها مجددا با نام استوک به فروش می رسد.

ریسو گراف RN2000

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 60
  • بازدید ماه : 137
  • بازدید سال : 933
  • بازدید کلی : 5,449